Služby

Mezi naše služby patří tyto činnosti:

  1. technická a inženýrská činnost ve výstavbě – jedná se zejména o projektování a realizaci staveb. Od vypracování projektu stavby, přes zpracování finančního rozpočtu stavby a zajištění organizace výběrového řízení na dodavatele stavby až po projektové řízení stavby a zajištění technického dozoru investora (TDI) při realizaci stavby. V zásadě kompletní příprava a realizace stavebních projektů.
  2. zajištění činnosti koordinátora BOZP a PO na stavbách. Zákon 309/S006 Sb., České republiky upravující požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a s ním související předpisy stanoví pro většinu stavebních investorů povinnost zajistit pro staveniště koordinátora bezpečnosti práce. Díky dlouholetým zkušennostem a týmu kvalifikovaných pracovníků poskytujeme kvalitní služby Koordinátora BOZP i na velkých stavbách.

Pro své klienty vypracujeme v souladu s platnou legislativou:

a) před vlastní realizací stavby:

  • zásady bezpečnosti práce a organizace výstavby,
  • informace o rizicích a podklady nutné pro zajištění podmínek výkonu práce a BOZP,
  • technologické a pracovní postupy a zásady organizace prací při realizaci stavby s ohledem na ochranu zdraví a bezpečnost při práci,
  • podklady pro zhotovení „Oznámení o zahájení prací“ pro inspektoráty práce.

b) při realizaci stavby:

  • služby Koordinátora BOZP nebo-li koordinace zhotovitelů stavebních prací z hlediska zajištění BOZP,
  • kontrolu dodržování Zásad (plánu) BOZP a jejich aktualizace,
  • pravidelné kontroly dodržování zásad BOZP na stavbě,
  • vedení dokumentace BOZP včetně zajištění fotodokumentace nedostatků a porušení zásad BOZP,
  • projednání zjištěných nedostatků s dodavateli a se zadavatelem stavby a kontrola odstranění nedostatků.

Pro přehlednost a kvalitní vedení dokumentace o BOZP a PO na stavbách používáme moderní softwarový nástroj REPORT-SYSTEM, který zefektivňuje komunikaci s účastníky výstavby. Tento systém poskytuje celou řadu výhod např. :

  • informace o stavu BOZP na jednotlivých staveništích jsou ihned dostupné,
  • systém plánuje a hlídá termíny např. kontrolních dnů BOZP,
  • všechny informace k bezpečnosti práce jsou na jednom místě,
  • umožňuje správu dokumentů BOZP na větším počtu staveb,
  • systém je spravovaný přes internet a má i uživatelské přístupy, což významně zjednoduššuje komunikaci se všemi účastníky stavby a poskytuje investorovi dokonalý přehled o činnosti koordinátora BOZP.
  • systém nabízí řadu automatických funkcí a lze jej propojit s dalšímy systémy.
  • Přístup do systému má náš klient on-line po přidělení hesla a jména z titulní stránky naší webové prezentace.

    Spolupráce s námi významně snižuje míru starostí a rizika investora!