Služby
Mezi naše služby patří tyto činnosti:
- technická a inženýrská činnost ve výstavbě – jedná se zejména o projektování a realizaci staveb. Od vypracování projektu stavby, přes zpracování finančního rozpočtu stavby a zajištění organizace výběrového řízení na dodavatele stavby až po projektové řízení stavby a zajištění technického dozoru investora (TDI) při realizaci stavby. V zásadě kompletní příprava a realizace stavebních projektů.
- zajištění činnosti koordinátora BOZP a PO na stavbách. Zákon 309/S006 Sb., České republiky upravující požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a s ním související předpisy stanoví pro většinu stavebních investorů povinnost zajistit pro staveniště koordinátora bezpečnosti práce. Díky dlouholetým zkušennostem a týmu kvalifikovaných pracovníků poskytujeme kvalitní služby Koordinátora BOZP i na velkých stavbách.
Pro své klienty vypracujeme v souladu s platnou legislativou:
a) před vlastní realizací stavby:
- zásady bezpečnosti práce a organizace výstavby,
- informace o rizicích a podklady nutné pro zajištění podmínek výkonu práce a BOZP,
- technologické a pracovní postupy a zásady organizace prací při realizaci stavby s ohledem na ochranu zdraví a bezpečnost při práci,
- podklady pro zhotovení „Oznámení o zahájení prací“ pro inspektoráty práce.
b) při realizaci stavby:
- služby Koordinátora BOZP nebo-li koordinace zhotovitelů stavebních prací z hlediska zajištění BOZP,
- kontrolu dodržování Zásad (plánu) BOZP a jejich aktualizace,
- pravidelné kontroly dodržování zásad BOZP na stavbě,
- vedení dokumentace BOZP včetně zajištění fotodokumentace nedostatků a porušení zásad BOZP,
- projednání zjištěných nedostatků s dodavateli a se zadavatelem stavby a kontrola odstranění nedostatků.
Pro přehlednost a kvalitní vedení dokumentace o BOZP a PO na stavbách používáme moderní softwarový nástroj REPORT-SYSTEM, který zefektivňuje komunikaci s účastníky výstavby. Tento systém poskytuje celou řadu výhod např. :
- informace o stavu BOZP na jednotlivých staveništích jsou ihned dostupné,
- systém plánuje a hlídá termíny např. kontrolních dnů BOZP,
- všechny informace k bezpečnosti práce jsou na jednom místě,
- umožňuje správu dokumentů BOZP na větším počtu staveb,
- systém je spravovaný přes internet a má i uživatelské přístupy, což významně zjednoduššuje komunikaci se všemi účastníky stavby a poskytuje investorovi dokonalý přehled o činnosti koordinátora BOZP.
- systém nabízí řadu automatických funkcí a lze jej propojit s dalšímy systémy.
Přístup do systému má náš klient on-line po přidělení hesla a jména z titulní stránky naší webové prezentace.
Spolupráce s námi významně snižuje míru starostí a rizika investora!